Dla Filharmonii Poznańskiej zastąpiliśmy drukowane plakaty – monitorami. Technologia cyfrowa umożliwia szybkie reagowanie na zmiany repertuarowe. Sprawia, że informacja o koncercie staje się bardziej atrakcyjna i dostępna w wielu lokalizacjach – jednocześnie. Aktualny repertuar i wyjątkowa forma – bez potrzeby druku.
Krok po kroku
Krok 1Wybór rozwiązania pozwalającego w dynamiczny sposób informować o najnowszych koncertach i projektach w Filharmonii Poznańskiej.
Wdrożenie atrakcyjnego medium prezentacji instytucji wspierających i sponsorów.
Wybór rozwiązania pozwalającego w dynamiczny sposób informować o najnowszych koncertach i projektach w Filharmonii Poznańskiej. Wdrożenie atrakcyjnego medium prezentacji instytucji wspierających i sponsorów.
Krok 2Dobór oprogramowania do zarządzania systemem Digital Signage umożliwiającego zautomatyzowaną prezentację repertuaru w kilku lokalizacjach (kasa, hol, inne obiekty).
Dobór oprogramowania do zarządzania systemem Digital Signage umożliwiającego zautomatyzowaną prezentację repertuaru w kilku lokalizacjach (kasa, hol, inne obiekty).
Krok 3Dostawa, instalacje i szkolenie dla administratora.
Dostawa, instalacje i szkolenie dla administratora.
Krok 4Aktualizowanie spotów. Utrzymanie systemu w modelu SaaS.
Aktualizowanie spotów. Utrzymanie systemu w modelu SaaS.