FILHARMONIA POZNAŃSKA

Dla Filharmonii Poznańskiej zastąpiliśmy drukowane plakaty – monitorami. Technologia cyfrowa umożliwia szybkie reagowanie na zmiany repertuarowe. Sprawia, że informacja o koncercie staje się bardziej atrakcyjna i dostępna w wielu lokalizacjach – jednocześnie. Aktualny repertuar i wyjątkowa forma – bez potrzeby druku.

Krok po kroku

2017
7 lutego

Krok 1

krok_pierwszy_digital_signage_horsefield

Zapewnienie synchronicznej obsługi kampanii. Geolokalizowane przetwarzanie i wyświetlanie danych.
Dostosowanie rozwiązania korporacyjnego Digital Signage do warunków polskich – Kuhn TV.

8 lutego

Krok 2

krok_drugi_digital_signage_horsefield

Przeprowadzenie audytów oraz instalacja zestawów na terenie całej Polski.

8 lutego

Krok 3

krok_trzeci_digital_signage_horsefield

Opracowanie ramówki i oprogramowanie interfejsów graficznych (prezentacja danych pogodowych).

8 lutego

Krok 4

krok_czwarty_digital_signage_horsefield

Zarządzanie systemem i synchronizacja kampanii off-line z działaniami w sieci Digital Signage.
Produkcja spotów reklamowych oraz informacyjnych.

8 lutego

Krok 2

krok_drugi_digital_signage_horsefield

Dobór i emisyjne dostosowanie filmów, które pozwolą przyjrzeć się marce oraz jej produktom (biżuteria i zegarki) w najdrobniejszym detalu.

8 lutego

Krok 1

krok_pierwszy_digital_signage_horsefield

Wybór rozwiązania, które zapewni bezawaryjną pracę oraz prostą aktualizację treści.
Wykorzystanie przemysłowych odtwarzaczy pracujących we własnym środowisku softwarowym, dających pewność stałej emisji bez usterek.

8 lutego

Krok 3

krok_trzeci_digital_signage_horsefield

Dostawa, szkolenie dla administratora. Aktualizacja spotów.

8 lutego

Krok 1

krok_pierwszy_digital_signage_horsefield

Wybór rozwiązania pozwalającego w dynamiczny sposób informować o najnowszych koncertach i projektach w Filharmonii Poznańskiej.
Wdrożenie atrakcyjnego medium prezentacji instytucji wspierających i sponsorów.

8 lutego

Krok 2

krok_drugi_digital_signage_horsefield

Dobór oprogramowania do zarządzania systemem Digital Signage umożliwiającego zautomatyzowaną prezentację repertuaru w kilku lokalizacjach (kasa, hol, inne obiekty).

8 lutego

Krok 4

krok_czwarty_digital_signage_horsefield

Aktualizowanie spotów. Utrzymanie systemu w modelu SaaS.

GALERIA

Skontaktuj się z nami

Koordynator Digital Signage

Rafał Bundziów

tel.: +48 61 650 46 40

rafal.bundziow@inzynierowieobrazu.pl


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Horsefield Mikołaj Bleja w Poznaniu, ul. Kobylepole 8, 61-304 Poznań w celu i w zakresie niezbędnym do realizacji obsługi niniejszego zgłoszenia. Zapoznałem się z treścią informacji o sposobie przetwarzania moich danych osobowych jak w załączniku.